måndag 16 juli 2007

Måndag

min dag blev ungefär som jag skrev imorse, förutom att jag inte hann hem och steka=/ menmen...fixade kort och shit, och innan gick jag lite med A på stan, vi hyrde film något CSI avsnitt, de är typ någon som blir begraven levande och shit=S F sa att den var hur bra som helst, men as hemsk! så vi får se=) sen drog jag hem till farsan lite, sen drog jag hem till morsan käkade middag och nu sitter jag här=) och nu kom M=D nu kan jag fan inte sitta här nå mer, nu ska vi vänta på F och sen ska vi ut lite och sen filmtajm=P så mycket film som jag sett dom senaste dagarna, så mycket film har jag nog aldrig sett i mitt liv=S hehe eller okej, de har jag men alltså jag brukar inte kolla så mycket på film så...hehe=P

vet inte om jag hinner blogga nå mera innan jag åker imorron=/ om inte så, hare as najs! kanske bara kanske bloggar nått i veckan men tror inte de pallar inte att sitta vid datorn när jag är bort på semester:P hehe då ska jag bara steka och ha as roligt=D

Inga kommentarer: