måndag 2 juli 2007

Peace And Love:D

okej, Im Back! känns asum verkligen, även fast jag bara vart borta från Sundsvall i en vecka så känns de som att jag vart de i typ ett år eller nått:S närrå, men ni fattar? de är helt sjukt...

har haft de helt sjukt bra iallafall:D Peace And Love var helt underbart! massa artister, massa roligt folk ( och kämpigt folk hehe...) massa tält med shit man fick gratis ( gratis är bra:D) hittade värsta coola mössan jag ville ha men...blev aldrig av att jag köpte den, de var lite dåligt:/ skulle ha tagit en bild...men min mobb är ju stulen så att:S

har fått typ tuuuusen kondomer också, typ ALLA tält delade ut kondomer hehe de var bra;) har som sagt träffat massa roligt folk också som Umeå (de var två killar från Umeå, dom var skit najsiga!) o massa till (känner att de skulle ta lång tid att ränka upp ALLA...) sen MASSA artister, alltså jag tror E, E och jag har värsta dragningskraften hehe;) träffade Salem Al Fakir och hans elgitarrist Gunnar, vi gick och kollade på Backyard Babies med dom, skit ballt! vi blev typ kompisar med dom:D sen träffade vi Sugarplum Fairy ( mina IDOOOOOLER! de är helt sjuuuuukt!) sen Snook, Fjordor från Ebba Grön, Timo Räisänen ( han var också as trevlig, vi snackade lite med han med=) o alla artister vi såg var as grymma! ni måste åka till Peace And Love nästa år=) ja shit...äh nu ska jag nog gå o göra nått...vet ej vad men, nått:D skriver senare=)

Inga kommentarer: