torsdag 5 juli 2007

GF

blev min nya T-shirt-klänning igår kväll när jag drog ner på Gatufesten, blev as bra=D suuuper nöjd! och de var hur kul som helst nere på GF också=) fast de blir nog roligare idag...igår var de ju gratiskväll, och de var inte så himla många artister så de blev mest att vi gick runt och träffade massa fölk och F, M och F:kompis S åkte karuseller (haha jag är en mes! jag vågar inte åka karuseller, är för höjdrädd och tycker de är as hemskt!) så jag stod och kollade på med A och M och så=) men sen senare så spelade Rydell & Quick, skit bra! shit jag hade typ ingen röst kvar sen när vi drog hem=P

nuuuu blir de nog att jag tar på mig bikinin och drar ut o solar, sen senare idag blir de duschen, och shit, käka middag och sen måste jag dra ner till stan och vattna farsan blommor (han är på cup med brorsans lag, så jag har lovat att se till så hans blommor överlver) och sen blir de GF för heeeela slanten=D

får se om jag hinner blogga nå mera idag, annars blir de imorron=)

ciaociao

Inga kommentarer: