måndag 30 juli 2007

min matta=D

har köpt värsta snygga mattan! den passar perffa, de blir värsta skillnaden=P den är rund och stor och skit mjuk! och de känns verkligen som "jag" den andra jag hade innan kändes mer som...morsan eller nått=) hon och jag var på IKEA idag och köpte lite stuff och things och sen helt plötsligt såg vi mattan och båda ba: den skulle passa skit bra på mitt/ditt rum, den ska vi ha!=P

brorsan fyller förresten år idag, de är trevligt=) han fick värsta snygga tröjorna, lite avis och dom är ju alldeles för stora för mig, min bror är så sjukt lång, liksom 1.90! och han är bara 14 och jag är 16, men alla tror han är typ 16(och han ser verkligen ut att vara de också) och jag...vet inte, men yngre=S jag kanske ser ut som en bebis? haha! nää men mina bror är ball=P och helt sjukt bra på fotboll...hehe jag måste skryta lite om han=)

nää men skriver mer ikväll=)






2 kommentarer:

gaygirl sa...

du är inte 16 din fjolla :P

Anonym sa...

Jävlar Emelie du har skrivit typ en halv bibel i din blogg :P