tisdag 3 juli 2007

Bajs äckligt!

jag ska seriöst aldrig skaffa barn!...eller okej, de ska jag men dom ska inte bajsa, mina barn får bli barn som inte kan bajs, för de är så sjukt äckligt att torka en unge som skitit på pottan! blää!
men jag kommer ihåg, när W var nyfödd så tyckte jag de var skit kul och byta blöjja på henne och så, typ erbjöd mig att byta på henne när hon skitit o så=) hehe sjukt! men nu, spyr jag typ! idag när vi kom hem så sket hon (naturligtvis) och de var bara hon, jag och J hemma och J kan ju inte torka henne så...gissa vem som fick gör skitjobbet? precis, JAG! spydde 48 gånger sen också...närrå men jag kände så=)

annars idag så har de vart as najs! J och jag käkade lunch med morsan på stan, sen gick J och jag och köpte en tröja jag hittat på Gina Trico (synd att jag inte har mobbben:/ annars hade jag lagt in en bild på den) den är iallfall röd och halvlång, typ T-shirt-klänning skit snygg! också ska man ha svarta leggings under och...Daaamn va snyggt de kommer bli! träffade M och M också lite, de var kul! var ett tag sen nu=) sen tog vi bussen ut till W:s dagis och hämtade henne, sen bar de hem=) där blev de på med bikinin och sooooola:D samtidigt som W och J lekte och käkade jordgubbar, jävligt Happy Family blev de men...bra ändå:D

Inga kommentarer: