söndag 15 juli 2007

Tjena=D

...nu vare fan ett tag sen, har vart i Edsbyn och shit så jag har inte kunnat blogga nått, men nu blir de lite bloggande i typ...2 dar hehe sen på tisdag drar jag igen=) menmen vad har jag gjort då? jooo jag har typ umgåts med mina kusiner och hoppat studsmatta...de var ganska kul=) men de kändes ändå skönt att komma hem igår=) han knappt ur bilen innan bikinin var på och jag låg och stekte i solen=D sen på kvällen kom F, då gick hon, jag och A ut och gick runt halva stan sen hyrde vi film och gick hem och myste=) blev Final Destination, sjukt bra! men hemsk! jag hatar den! =P

NU: har precis kommit ut från duschen (fan va skönt de var! kände mig as äcklig innan, vet inte varför=S) ska ta på mig nå kläder nu och sen ska jag baka=D haha vette fan hur de kommer gå men...de blir nog bra=)
förresten nu funkar de att skriva överskrift igen....va bra=D hehe...

Inga kommentarer: