fredag 27 juli 2007

Vad har hänt sen sist?

nu vare fan ett tag sen jag bloggade, och de har hänta...ganska mycket...ändå=)

jag har exp:

¤ åkt kanonen på liseberg, även fast jag seriöst tror att jag SKA dö om jag åker någon karusell där man åker upp o ner eller är tusen meter över marken eller nått, men SHIT va fel jag hade! jag överlevde så tjing fick jag, och lääängtar galet mycket tills nästa gång jag åker till liseberg för då ska jag åka kanonen inte bara en gång utan...två kanske! wow=P

¤ blivit grymt mobbade av ett gäng killar på liseberg när jag körde radiobilar! dom bestämde innan, när jag inte såg att dom skulle komma alla och köra in i mig så att jag inte skulle komma någon vart och FAAN vad dom lyckades! och jag kom verkligen INGEN vart, och de som var mysko var att jag kände dom inte, jag hade aldrig sett dom! utan E berättade att dom suttit och pekat och viskat: vi tar henne! och de gjorde dom...men jag fick några sekunder då jag inte hade dom runt mig och shit va glad jag var då! hehe!

¤ vart på Ginza och shoppat loss! eller okej...två filmer, men ändå! de blev Tjenare Kungen och Tillsammans, två helt sjukt bra filmer!=P

¤ skämt ut mig lite sådär...jätte mycket! unkapunka! meeeeen...de blev bra ändå så att...jag får tänka på de som blev bra=P haha posetiva jag!

¤ läst ut hela tre böcker! detta är sjuuukt, jag tror jag har drabbads av någon slags sjukdom eller nått=S på en vecka har jag liksom läst ut tre böcker....nää de är inte likt mig! jag läser ALDRIG böcker, eller kanske en sådär på sommaren så sammanlagt brukar de bli...en bok per år om jag är bra...men nu! liksom TRE böcker och jag har redan börjat på den fjärde=S två av böckerna jag läst är Gossip Girl och de finns 6 böcker av dom så detta år blir de mååånga böcker för jag verkligen älskar GG! och den andra är Isfolket också sjukt bra!

de är lite av de som hänt sen sist jag bloggade, men mitt riktiga bloggande kommer igång sen när jag kommer till morsan, för denna dator hos farsan pallar jag bara med om jag har jordens tålamod just då när jag sitter här och de har jag typ...aldrig! förutom nu...för den är seeeg och ballen vet! meeen....ikväll har de inte hänt ett skit typ! jag har tryckt i mig godis och läst SOLO och hittat sjukt snygga kläder jag ska köpa när jag far till Sthlm om nån vecka=) sen har jag legat och läst GG och lyssnat på ZTV som bara spelat skit braiga låtar heela kvällen...för min skull tror jag faktist;)

NU: ska snacka vidare med A på msn, har massa skit viktiga saker jag måste berätta, känner mig skit nere nu...måste allt vara så jäkla jobbigt! jag hade precis börjat vant mig vid tanken och så, och sen så bara smäller de! alltså jag orkar och vill inte förklara mer detaljerat men balle va jobbigt de är nu...sen ska jag soova tror jag eller nått...får se=)

hörs snart igen=) ciaobaj!

Inga kommentarer: