måndag 16 juli 2007

God morgon...

...jag drömde en helt sjuk dröm i natt, de var värsta festivalen här i Sundsvall i stan och alla var där också var mina kusiner E och E där också med mig=) och sen helt plötsligt då skulle jag spela gitarr i Sahara Hotnights när dom uppträdde där=S fast precis innan dom skulle gå upp på scen kom dom på att jag inte visste vilka akord jag skulle ta och så, så då hoppade E och E:s morsa in och spelade istället=S och sen blev E typ helt konstig och flippade ur (som hon gör ibland=P) och alla trodde att hon hade någon sjukdom och tyckte typ synd om henne och sen helt plötsligt då skulle jag hoppa Bungy Jump (eller hur fan de stavas) men precis när jag skulle slänga mig ut där över ån så...vaknade jag=/ de var bajs! men sant...

Okej dagens planer:
¤ dricka upp mitt tee
¤ borsta gaddarna
¤ duscha
¤ klä på mig och fixa iordning mig
¤ ringa farsan och kolla när han kan gå ner på stan (vi ska fixa bankomat kort o ID-kort till mig och brorsan, hehe liiiiite efter, alla har haft de i typ 3 år nu men...nu ska vi fixa de=p)
¤ ner på stan, fixa de och lite till
¤ sen får vi se vad som händer...förmodligen drar jag hem och steker i solen=D de är as bra väder ute! och vaaaaarmt=P

hörs senare idag=) ciaociao

Inga kommentarer: