söndag 8 juli 2007

igår var de nog den bästa dan på gf, allt var liksom perfekt(förrutom vädret då men...de gick ändå=) kläderna: skit najs! grå t-shirt-klänning, leggings, en luvkofta över och uppsatt hår=) såg typ inga artister gick mest runt och så, och sen var vi inne i skummtälte as mycket!
och där hände typ de bästa;) tänker inte berätta detaljerat men fan va mysigt de va=) nu förstår jag verkligen hur F kände igår efter att V hade dragit och hon inte tagit hans nummer...men de löser sig...hehe träffade lite skumt och kämpigt folk också, men då räddade M och F mig hehe=P

haha sen när vi skulle hem så kom de två killar, och dom typ frågade vart dom var och dom skulle typ ha en taxi och shit=P också sa vi åt dom att dra till esplanaden för där stod de massa taxiar( heter de taxiar?:S) hehe och dom ba: aa också måste vi ha en taxi och sen då måste vi BAJSA! typ skrek dom, haha jag dog då! de låter inge kul men shit de var verkligen de=P om man var där och snackade med dom och så=P sen följde vi dom till espan och stod där ett tag och snackade med dom, haha dom var as fulla! fast dom var värsta trevliga ändå=P men sen drog vi hem=)

de stör mig förresten att jag inte kan skriva nån rubrik:S de har blivit nå fel:S
aja idag blir de bara film och myspys dag=)

Inga kommentarer: