tisdag 17 juli 2007

I am effektiv!

jag fick lite tid över, sjukt ovanligt! jag brukar jämt vara as stressade på morgonen, snoozar ALLTID för länge=S och sen är jag alltid seeeeeg, men idag var jag fan allärt=P farsan kommer inte förrän om en halvtimme och hämtar oss och jag har hunnit käka frukost (gröööt, jag är bra!), duschat, klätt på mig + fixat iordning mig, packat de sista och snackat lite i telefon=D dock inte med nån spec(morsan) men de var väll trevligt ändå=p)...jag är effektiv;)

känns exktra bra att de är mulet ute, för vi ska åka bil exakt heeeeela dan! de hade fan vart kämpigt om de vart as soligt och varmt ute, då hade jag INTE velat suttit instängd i en bil hela dan....men nu är de ju inte så, så de är bra=)

nää nu ska jag fixa lite musik, sen kika några bloggar sen drar jaaaaaag=P

ciao på några år..

Inga kommentarer: