torsdag 24 januari 2008

Te på morgonkvisten

nu sitter jag här i min röda sidenpyjamas och käkar frukost och små nynnar på: hej mitt vinterland, nu är jag här!

jag är pigg, alert, glad och allt känns superduperbra!
har fått en fin komplimang upp i mitt face såhär på morgonen av min Ida:
- Du är snyggast i världen, min prupp<3
skrev hon på en bild på bdb
de kändes bra, när man sitter här och känner sig äcklig och ful med morgon hår och slemmig anderäkt också kommer nått sånt=D
- men Ida då, jag rodnar! VI är ju snyggast!

har sovit hela 10timmar och en halv i natt och drömt NADA!
jag som skulle drömma om er, och gäddor och blommor och pruppar och allt möjligt...
jaja, i natt kannske?

idag blir de en ganska soft dag, först Foto tio över tolv, sen Film till kvart över fyra och på Filmen har vi ingen lärare så då kan jag leka!
sen ska jag ta mina ben och bege mig hem=)

vi hörs senare

Inga kommentarer: