söndag 27 januari 2008

Söndag

jag älskar söndagar
egentligen borde jag hata dom, de är liksom sista dagen på helgen och min pluggdag
men de går inte att hata den jag har försökt, tro mig!

jag har suttit uppe på mitt rum och knipt ihop ögonen och tänkt frenetiskt i flera minuter
- jag hatar söndagar! jag hatar söndagar! jag hatar söndagar!
men jag misslyckas alltid...

för dom är helt underbara
jag går i pyjamas hela dan, osminkad, knullruffs, raggisar och kollar på tv
pluggar lite, fixar och donar och ibland när jag orkar pallar jag mig iväg och tränar
sen på kvällen duschar jag, käkar middag och myser framför tv:n

försök att hata de ni!

nu ska jag gå och börja min wonderbara söndag, men lite plugg
de är inte kul, men om jag gör de nu har jag resten av söndagen kvar till att göra nått kul!
en liten optimist föddes inom mig imorse och kröp fram=)
...fast de händer ofta, så de var inge stort

1 kommentar:

Anonym sa...

hur fan skulle du kunna få knullrufs?