torsdag 24 januari 2008

Bajskorv!


som jag har LÄNGTAT efter denna dag
dagen då Rockbjörnen skulle äga rum
dagen då MIN man Lars Winnerbäck skulle vinna miljarder priser och jag skulle gråta floder av lycka
dagen då Miss Li skulle bli årets kvinnliga artist, Kent och Sahara Hotnights och massa till skulle få priser
dagen kom...
OCH JAG MISSADE DEN!
jag glömde totalt bort de!
vet inte ens vilken kanal den gick i, om de ens gick i någon kanal eller om man bara kunde se den på aftonbladets hemsida
jag vet inte ens de?!
jag skämms!
och jag gråter floder, men inte av lycka
nu ska jag sluta ögonen och sova en blund
tänka på sovmorgonen till kvart över tio som jag har imorron
sen till helgen ska jag träffa Anna, de känns ASUM!
ska nog dra ner henne på stan och tjecka in grejor jag behöver när jag får pengar...
yes, de blir bra de!
kanske en mysfika också + att hon ska få sin födelesedags/julklapps present
puss&kram!

Inga kommentarer: