onsdag 9 januari 2008

Grammisgalan 2008

ligger och kollar på Grammisgalan 2008, och mina ögon och öron mår primaskinka!
skådar bara bra artister och hör bara ljuv musik

Lars Winnerbäck, min man har spelat och jag fällde en tår eller två
jag är en mes, men han är ju så bra!
slår skiten ur alla!


även Salem Al Fakir har fått massa priser och The Hives, nu väntar jag bara på att Larsa får en och Miss Li, även Kent och Mando Diao så kommer jag sova som en gud i natt=P
nu måste jag fortsätta
vi hörs imorron, puss&kram!
längtar till Rockbjörnen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha och du säger att jag är en mes när jag grinade på manson >.< jag var ju iallafall på rikigt ;P

Anonym sa...

DUUUU DE HAR JAG FAN ALDRIG SAGT! jag blir ju för fan tårögd bara jag tänker på att jag ska få se winnerbäck till sommaren, så nått sånt har aldrig ploppat ut ur min lilla mun!