lördag 5 januari 2008

Back på banan

nu är jag back!

har kommit igång med det nya året, inledde de fintfint med:
"faaan, jag vet bäst! hon har vart 2008 i 2 min nu, har du fel på ögonen? kolla klockan igen!"
vara allmänt dryg och otrevlig mot min söta lillasyster
jag hade skit tråkigt på nyår, men för övrigt var de skitkul nere i Hjortsberga, kusserna är ju helgrymma!
men en liten tröst mitt i allt de ledsna var att dom här hemma hade fan inte ett dugg roligare=D
haha nördbarnen tampades och slogs...eller nja, inte riktigt men nästan;)

jaa, vad har hänt förövrigt då i mitt lilla liv?
tjaa, ni vet vart mig själv, rapat, gått på toa, käkat, pratat, garvat, köpt upp alla mina pengar, vart ett psm barn, åkt tåg (länge!) sett I Am Legend, ätit stark och grymt god wook, mysfikat på stan med Anna och massa saker=)

Dagens planer:
¤ torka upp teet jag precis spillde ut över mig själv och golvet
¤ borsta gaddarna, fixa kaluffsen, sminka mig, dra på mig en tröjklännig jag köpte i höstas men aldrig använt, en snygg mössa till, jacka, och sen ner på stan för att träffa Martina
¤ träffa Anna halv fem och dra och handla lite grejs till ikväll
¤ dra hem och käka middag och sen dra till Mor min på Vallis
¤ ha spakväll!

Igår vid middagen:

Jakob: vad ska ni göra imorron då?
Jag: vi ska ha spakväll!
Jakob: va?!
Jag: ja? spakväll, hårinpackningar och ansiktsmasker och typ fotbad och dricka exotiska drinkar och bara mysa
Jakob: men vafan Emelie, de är ingen ide ni gör sånt, ni kommer ändå aldrig bli vackra
Farsan: haha
Jag: *arg som fan* vi kan väll få försöka iallafall!...eller nej, NEJ!
Jakob: haha du erkänner också=D
Jag: men NEEEEJ! de bara kom ur munnen, jag måste fan sluta snacka innan jag tänker!
Jakob: haha
Jag: men vi ÄR grymt snygga, men en ansiktsmask behöver man ändå titt som tätt
Jakob: hur ska du ha råd med de då? du är ju pank som vanligt
vilken snäll och trevlig brorsa jag har=D

din blivande man Martina;)

hörs kanske senare idag?
puss&kram!

Inga kommentarer: