måndag 7 januari 2008

Jag är blond både i kroppen och knoppen

jag håller på att färga håret mitt!
först tänkte jag göra nått HEEEL CRAZYYYY (vilken busfia!) färga mitt blonda svall till brunt men...
när jag stod där i affären med en suckandes Anna brevid mig som så fort jag frågade vad jag skulle ta svarade nått så otroligt intressant och verkligen hjälpande som:
- jag vet inte, eller den kanske?
- vilken då?
- den!
- vilken den?!
- äh, jag vet inte
+ att min frisör (va proffsigt de lät! min frisör...låter prima skinka i lillmunnen min) sagt att om jag någongång vill färga de brunt så ska jag göra de hos en frisör för annars kan de bli nyanser i grönt, lät ju verkligen hel tufft!=S
sen så trivs jag med guldigtblont till mina bruna ögon

de var en tjej idag när jag var och sjöng, jag känner henne inte och har aldrig snackat med henne också hade vi paus så vände hon sig mot mig:
- alltså jag måste bara få fråga, är det där din naturliga ögonfärg eller är de linser?
- de är min riktiga ögonfärg
- gud va fint! de är så himla fint med bruna ögon och sen din hårfärg!
då blev jag glad och kände:
- fan va bra du är! klart du inte ska färga ditt svall brunt, du är blond och har alltid vart blond!

ni får kalla mig tråkig som inte vill ändra mig och färga samma färg men...en dag kanske jag ändrar mig, jag ska ju inte dö imorron precis
nu ska jag duscha ur bajset från håret och sen är de bara slingorna kvar=)

hörs senare!

Inga kommentarer: