tisdag 29 januari 2008

Nu drar jag vidare

sitter och käkar middag med resten

Jag: vem fan uppfann lök?!

en sekund senare
Jag: vem fan uppfann denna äckliga LÖK?!

en sekund senare, tv:n är på och de hörs musik
Jag: vem fan uppfann DARIN?! han stör min mat ro!

Wilma: du stör min med dina äckliga lökar!

de kan man ju tolka som man vill...

imorron ska jag iallafall klippa kaluffsen och jag tror de lutar åt "rund" bilden
va tror ni?

de skulle vara allt bra snyggt va?!

fast, nej inte imorron
imorron blir de "oval"
yes baby, jag ska klippa lugg
HEL LUGG!
RAK LUGG!
hur ska detta sluta? kommer de bli snyggt? kommer jag trivas?
frågorna är många och jag har svaren:

- jag kommer rocka arslet av er!
de kommer bli grymt snyggt och ni kommer bländas av mig när ni ser mig för att de kommer bli så korvigt snyggt!

nu ska jag packa och sen dra vidare mot ljusare tider...eller jaa, farsan men de är fan bra de med!
hörs nått!
puss&kram!

Inga kommentarer: