tisdag 8 januari 2008

Bakom min turban

jag kommer upp på mitt rum i turban, blek, trött och snor i näsan...känner mig super sexig!
men ler:
- jag har ju färgat kaluffsen min och jag blev nöjd=)
tar ut turbanen, kammar till håret, tittar upp i spegeln och ögonen ploppar ur!
- oranget?!
vafan, tog jag fel i hyllan, har ögonen en sjukdom? jag fattar inget!
ögonen tåras, men jag håller mig stark och tänker:
- imorron har jag typ bara lektioner som jag kan ha mössa på, för dom lärarna har fattat grejen att de är i mössan min själ sitter
lägger mig, suger på tummen och tycker allmänt synd om mig

vaknade upp imorse, tänkte genast på håret och flög upp ur sängen och fram till spegeln, knep ihop ögonen och:
- hoppas, hoppas, hoppas....hoooo...ppp...aaa...ssssSSSSSSS, YEEEEES!
de såg inte lika orangt ut, de såg lite mörkare än innan men fortfarande guldblondigt men med lite röd-orange nyanser
- som de ska vara första dan! tänkte jag och log stort, men slutade genast när jag såg mina tänder som inte glänste så vackert som dom brukar
för driekt när jag duschat några gånger försvinner nyansen av röd-oranget och kvar är bara guldblondet (inge fult med rött eller oranget, men inte de jag vill ha)
precis som jag vill ha de!
och förresten ser de inte så fult ut nu heller, bara när de är blött...

idag har jag tränat kroppen min och de känns skönt att vara back på banan igen=P
har käkat MYCKET kojs nu på lovet och tränat...noll! på 4 veckor...
men nu är Martina och jag igång igen, så snart är jag stolt, stark och snygg igen!
men käka mycket kommer jag fortsätta med ändå, för jag är en människa som ständigt är hungrig

hörs imorron och har ni tur kanske ni ser eller träffar mig också, vore nått va?
puss&kram!

Inga kommentarer: