lördag 12 januari 2008

Morsning korsning, tjenixen rixen, laxbrallan full med prupp!
hur är läget?

Brorsan: ska vi se LOST?
Jag: aaa, ska bara...lyckas stå på bollen med båda fötterna först

jag står mitt på golvet i bror mins rum och försöker balansera på bollen, känner mig cool och tuff, hel crazy
lyckas ståmed en fot och drar upp den andra står en sekund eller två
DUNS!
fötterna försvinner, jag åker ner i golvet, landar med sidan på bollen stuttsar lite tjusigt och ramlar ihop till en hög och tårarna rinner
Jakob garvar och säger:
- va KONSTIG du ÄR!
- HAHAHAHAHAH! min mage gör ont, mina revben gör ont och jag garvar så jag gråter en pöl på hans golv

har fortfarande ont i revbenen, så fort jag pratar gör de ont, så fort jag rapar gör de ont och så fort jag skrattar gör de ont vad jag än gör, gör de ONT!
känns som jag brutit tre revben eller nått, men Lennart sa att om jag kan hålla upp händerna över huvudet så har jag inte brutit dom och de kunde jag så...
men inom mig, i min hjärna har jag brutit dom
inom mig är de grymt synd om mig!
ska snart sticka och träffa Martina, sen ska vi åka hem till Anna, ska mysa hemma hos henne och gråta ut om de fruktansvärda som hände i Jakobs rum och om hur ont jag har

har tjurat klart nu och är mitt vanliga JAG=P
de snöar ute och jag känner mig grymt good!
hörs imorron tuffingar
puss&kram janbanan!

Inga kommentarer: