torsdag 10 januari 2008

Jag mår bra men...


...luktade serra APA nu när jag kom hem från träningen, serraberra APPPPAAA!

de är inte kul...
typ en blandning mellan mitt schampo, hårspray, svett och gummilukt=S












jag rusade in i duschen, skrubbade mig hel och ren, smörjde in mig med Loreals underbara lotion som man blir lite småbrun av (de förtjänade jag) och satte på mig lite kläder och raggisar
småsprang ner till köket, fixade en STOR tallrik med spagetti carbonara satte mig vid tv:n och vräkte i mig (hade inte hunnit käka nån middag innan träningen) samtidigt som jag kollade på Antikrundan och fundrade över om inte jag hade nått vackert och gammalt som kunde vara värt typ 20.000 spänn så jag kunde bli lite rik och köpa mig en barntandborste...

men jag kom inte på nån, och när jag käkat klart fick jag dator abstinens och satte mig där även fast jag är sjukt less på datorer när jag kommer hem (sitter ju fan vid en hela långa dagarna) men suget kom ändå och jag kunde inte motstå de...sorligt

nu ska jag sälla sängen och sova, vakna upp pigg och fräsch och flyga som på ett moln ner för trappen imorron
hur fan ska jag hitta ett sånt moln?
som håller för min kropp? jag väger ju iallafall liiite mer än en fjäder

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha jävlar vad ska du ha för tandbortse då? ;P en som borstar av sig själv :O
höhö jag sitter också vid datorn hela dagarna ^^, men jag tkr om den hemma ändå :O

Anonym sa...

nää, en helt vanlig barntandborste=) men jag är jävligt pank just nu!

jaaa, men sen är du BEROENDE! de är inte jag...