onsdag 16 januari 2008

Revolt III

jag vet att de vart tyst ett litet tag nu och de är absolut inte så att jag hatar er eller nått, nejnej! tvärtom!
men jag har räknat sönder min skalle, lockat håret, rapat, kollat på en snorkråka på väggen tsm med Ida, fnissat lite och gjort grymtljud när jag as garvat, sett Tillsammans för sjuttioelfte gången + myslunchat med mor min=)
och allt de där tar mycket tid av mig, så därför har de vart tyst
och de blir nog tyvärr inte så mycket bättre för jag pallar inte med farsans dator varje dag, den är ju apseg!

idag började jag halv ett och slutade tio över tre, de mina vänner är REN LYX!
hade egentligen kunnat sovit till typ kvart över elva (tar 2 min att gå till skolan, de är grymt bra att bo i smeten) men hade lovat morsan att vi skulle käka lunch tsm, så nio sprätte jag upp med bena och fixade frukost och kollade på TV
men de var grymt mysigt att käka med henne, så de gjorde inget=)
har även trimmat lite på kroppen min idag, jobbigt, svettigt, unka, punka, slisk och slosk
men de känns asum efteråt!

vi hörs nått småglin
puss&kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha du som alltid gnällde på mig förut för att jag aldrig bloggade x)
men vem är det som ligger i underläge nu? ^^,

Anonym sa...

jag brukar ju vara bra på att blogga! sen är inte jag en lika STOR datanörd som du och klarar faktiskt av att skippa datorn ibland=P sen blir de ju massa inlägg per dag av dig men hälften av dom är skit bra och kul och hälfetn handlar om att du ska dö eller att de kommer upp ett lösenord du måste fylla i=P
din schnygga tönt!