onsdag 9 januari 2008

Tandläkaren

idag har jag vart hos tandis, de sög balle!

jag HATAR tandläkarn, jag kan nästa säga att jag är lite smårädd för den, jag vet inte varför men liksom ha massa fingrar petandes runt i munnen och samtidigt snackar dom med en och vill man ska svara och hur fan ska de gå till?!
tandläkarna kanske har någon förmåga som vi vanliga människor inte har i dont know, but dom borde tänka lite mer med hjärnan istället för med fingrarna

hon sög ur min mun och sprutade gul salva som smakade rumpa, när jag gick därifrån kändes de som att mina mun förvandlats till ett litet skruttit russin, alldeles uttorkat och gul geggamojja mellan tänderna + att jag fått en lektion i hur jag skulle borsta gaddarna: - du måste borsta mjukare
- mm
- du har hört de förrut eller?
- dfjhgjdfhgdfg dfgdfg (hur fan hörde hon vad jag sa?!)
- dom har de ja? jaa, och sen har du så himla små tänder så du får inte ha en stor tandborste, typ vuxentandborste utan du ska ha en liten barntandborste

men jag är ju ett barn...inom mig iallafall, så de passar väll prima de då!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag har ju sagt att du inte ska borsta så hårt :O
haha barntandborste ^^, lill-Emelie :D

Anonym sa...

men då känner man att de blir reeeent! men jag ska sluta...