torsdag 29 november 2007

Torsdag

jag trodde att de skulle va piss att gå hem när jag kom ut från filmsalen halv fem och upptäckte att de snöade...mycket...visst, jag älskar snö men inte när de kommer rakt i ansiktet och man får typ miljarder snöflingor i ögonen=S

men tjing fick jag, för de gick 2 sek kändes de som också var jag hemma=) när de egentligen tar en kvart....

drog på mig min supersnygga och grymt varma jacka, vantar, halsduk, luvan upp och sen hörlurarna i som bara sprutade ut ny fräsch musik och hemvägen gick som på en dans...eller nått=P

skulle egentligen träna idag men kom på att vi hade matteprov imorron och jag har inte tränat...och jag som hade lovat mig själv att jag INTE skulle få nå IG och omprov nu när jag började gymnasiet=/
men de kommer gå braaaa=D

nu blir de att städa rummet, plugga och käka middag sen kommer jag tillbaks=)

Inga kommentarer: