torsdag 1 november 2007

o hej och hå vad de blåser idag...

...och jag hatar de!

jag blir fan sur när de blåser, allt blir ju fel! mössan ramlar av, och har man ingen mössa så har man hår i hela facet och då kommer folk tro att man är en apa och blir rädd, typ ringer polisen och ba: "de går en livs levande apa i stan!" och ipps vipps sitter man i en cell och försöker förklara att: "nejnej, jag är ingen apa, de blåste bara lite ute" och då blir dom ännu mera rädda: "shit apan talar!" sen om de blåser apmycket som idag, så blåser man ju omkull!
illa, ialla...
så har ni sett en tjej, med blont långt hår, svart mössa, svart jacka, svart halsduk, svarta stövlar (mycket svart i know, men idag blev de så) mörkblåa jeans och en grå tröja och lila vantar komma flygande förbi så var de nog jag, vinkade tjejen så var de definitivt jag, för då kände jag igen dig=)
och om ni vid halv sex ser en tjej med svart mössa, svart jacka, lila vantar, svarta skor, mjukisbyxor med siffran 12 på, svart halsduk och en bag komma flygande är de jag igen...

nu blir de att käka lite och kolla på tv, sen iväg och träna=) hörs igen, när jag har dator...
tills dess, puss&kram på er!

Inga kommentarer: