fredag 30 november 2007

Pratig är nog rätta ordet

sitter på svenskan och drygar arslet av mig...faktistkt svin jobbigt!

är as trött och grymt hungrig, åt typ inget till frukost mådde svin illa när jag åt=S
jag tror serra jag är gravid, mår illa på morronen, jämt kissis och hungrig stup i kvarten...joo, Martina vi ÄR verkligen gravida, undra vilken som är farsa?=O


fick precis reda på vilket betyga jag ligger på just nu i svenska...de var väll okej, men jag bryr mig serra inte fick g och sålänge jag är godkänd så är jag glad=D
Hon: men Emelie, vad tycker du att du är bäst på då? skriva eller kanske prata eller...aa?

Jag:...men prata är jag väll ganska bra på?

Hon: hehe joo mer än ganska, de är de du är bra på, att prata...mest hela tiden faktistkt=) haha!



nä ska nog ta och börja skriva på novellen nu, dom senaste gångerna på svenskan har jag gjort nada...not good...

1 kommentar:

Anonym sa...

vi kanske har blivit med barn med våra tuggummin :D