lördag 10 november 2007

Hello! My name is Pudel-Europe

Gårdagen: skolan och på kvällen träffade jag Anna, vi gick typ värsta promenaden och gick och snackade i flera timmar=)

jag är glad, hungrig (nähä?! du emelie, hungrig? händer väll aldrig?) och förjävlig=)
...joo, så är de!
vaknade imorse till Knocking On Heavens Door med Guns n' Roses (förjävla bra och skönt att vakna till den) var aptrött och mina ögon var ihop klistrade och mitt hår stank skunk, bestämde mig för att ta en dusch, och fan va rätt jag gjorde där=P vaknade till liv, kunde öppna ögonen och håret doftade fruktisshampo och hela jag luktade som en vandrande doftbomd, yeeh baby yeeeeh!

blev grymt hungrig (jag är jämt hungrig jag vet, men va fan jag är en människa och jag behöver mat!) fixade gröt som vanligt och lyssnade på Rix samtidigt som jag läste mitt horoskop, funderade vad jag skulle ha för kläder och varför de inte var någon snö ute...och inte fan blev jag klokare för de=S
sen vare dags att fixa iordning sig och blåsa liv i håret, och jag mådde allmänt dåligt inombords när jag satte i kontakten till hårtorken och började blåsa i håret=( mitt hår är SJUKT slitet, har inte klippt de på en miljard dar och att hålla på och blåsa och platta och sätta upp och grejsa sliter bara mer på håret...men jag ville inte gå runt med blött hår idag så jag tog kraft till mig och dödade de lite till=S
sen satte jag upp de i en knut mitt på huvvet medans jag sminkade mig och klädde på mig, sen när jag skulle släppa ner de såg jag ute som en Europe-människa=S
BOFF!
såg ut som en pudel, vette fan vad som hände med håret, men spel fick de och vi snackar om volym till max! jääätte fint....NOT!
drog på mig jackan och tog mobben, pengar och till sist...en snygg mössa över pudelhåret och stack ner till stan och mysfikade med Anna, Martina och Matilda=)

Kvällens planer:
bara brorsan och jag hemma idag igen och efter igår så pallar jag inte laga middag (de smakade förjävligt!) så idag blir de Pizza, jätte nyttigt! verkligen, kommer bli tjock!=P sen ska vi nog ner och hyra en film, blir att umgås med bror min ikväll=)

hörs imorron, puss&kram!

Inga kommentarer: