torsdag 29 november 2007

Minne som en guldfisk kanske? Mobbas inte för de

jag kommer in i filmsalen efter en rast jag själv gett mig

Jag: Åke kom! du måste hjälpa mig

Johan: han ska hjälpa mig först

knackar på Åkes rygg och säger åt han att kom till mig sen efter att han hjälpt klart Lissie och sen Johan

efter ett tag när han håller på att hjälpa Johan

jag: men shit! jag har glömt bort vad jag behövde hjälp med!=O

Åke: hehe

Martina: *skakar på huvvet och ler ett leende typ som: typiskt dig!*

jag: men shit pommfritt, va jobbigt...

efter ett tag...

jag: men de går inte

Åke: haha kommer du inte på de?

jag: men näää...jag har ju tänkte på de as länge men nu finns de inte längre!

Åke är klar med Johan och drar till Martina imellan, medans jag tänker...vidare...

efter ett tag till...

jag: JAG KOM PÅ DEEE! KOM FORT, SÅ JAG INTE GLÖMMER IGEN!

jag börjar fan bli senil...


puss&godnatt på er!






Inga kommentarer: