tisdag 6 november 2007

jag är glad öven fast de är lite balligt right know!


detta är jag just nu...så egentligen borde jag vara as förbannad, för vem fan vill se ut som en gris? och spec en gris med bajsfläcker på sig?!=S inte jag iallafall...
och Ida har lagt ut ballebilder på mig på bilddagboken (theendofstory) och nej, dom är inte vackar och yes jag gör fula miner på alla men hey, thats me! de är så sjukt mycket roligare att göra fula miner och fjompa sig än att sitta rakt upp och ner och le ett fult smile, när man kan upp och hoppa och sjuka sig...

och jag har precis fått höra att: "jag måste tyvärr göra dig besviken då om du trodde att du skulle få vara hemma över nyår, för vi ska bort"
besviken? jag? haha nejnej, jag är inte besviken jag är FITTFÖRBANNAD!
va fan, jag vill vara hemma med massa folk och har KUUUUL! inte åka bort...IGEN!
alltså jag vill verkligen åka och träffa kusserna, de är så sjukt kul och vara med Emma och Ella och Anton och alla dom, vi har skitkul! och de kommer bli kul de med, men ändå...jag trodde jag skulle få vara hemma iår och träffa massa folk och shit...

men jag är glad ändå, även fast de ligger ute ballebilder på mig och även fast jag just nu ser ut som en gris och blablablab=D men de för nyår kommer jag aldrig vara glad över...eller jo, men inte just nu!


nu blir de Desperet, puss och hej!

Inga kommentarer: