onsdag 7 november 2007

I am back;)

fy fan va bra de känns! idag när jag tränade gav jag verkligen 174%, jag bara spurtade på som in i helvete och körde=P
okej, jag brukar ge allt när jag tränar men dom senaste dagarna när jag vart o tränat så har jag inte orkat, har vart jävligt slö...but today babe, gav jag järnet=)
jaja, magruter kommer både Martina och jag ha till jul om de fortsätter såhär, alltså fy fan vad vi garvat idag! min mun kommer fastna i skrattpose snart, de är fan inte bra...inte så snyggt heller=S haha fast jag vet inte, man får nog inte så mycket magrutor av att skratta=P
shit, hinner inge mera! de är ju Grey's=) måste fixa naglarna också och egentligen plugga lite för nu har jag inte pluggat på nån vecka och de märks...men de får blir imorron, PALLA nuuuuu!?
puss&kram!

Inga kommentarer: