onsdag 21 november 2007

Onsdag, fredag, lördag, söndag...Onsdag osv

onsdag är den bästa dagen på veckan (näst efter fredag, lördag och söndag såklart=)) och nu är den snart slut...men om en vecka kommer den igen=D

jag lyckas ALLTID komma försent på onsdagarna på morgonen, ramlar alltid in när Louise står där framma och snackar gagga medans hälften av klassen sover
jag sätter mig, tar av mig jackan och börja fundera på om jag glömde nått typ "har jag verkligen tröjan på mig? jo, de hade jag" eller: "kom jag ihåg att ta ut den äckligt fula toffsen som jag alltid sätter upp mitt på huvvet på morgonen medans jag käkar frukost och sminkar mig, som får mig att se ut som en sånhär kinamänniska, med vitt ansikte och värsta sidenmorgonrocken"
för jag är jämt sjukt stressad, upptäcker kvart i nio: "shit! NU ska jag vara på svenskan, inte stå här och grejjsa!" och sen blir de snabba pucken, rakt ut i hallen, slänga på mig jackan och ett par skor och rusa iväg...

så bli inte förvånad om jag en dag kommer röd om näsan, med en toffs mitt på huvvet, ett par byxor, bh, jacka och ett par skor och säger: tja...
då är de bara jag som inte pallat mig upp...igen...som vanligt på onsdagarna och sen fått damp när jag upptäckt att: jag börjar NUUUUU!

men när jag väl kommit till skolan, är de den softaste och bästa dagen i veckan...

har vart och tränat, känns skönt=) så nu blir de duschen och sen sällis med tv:n=)

puss&kram!

Inga kommentarer: