söndag 25 november 2007

En grymt BRA helg=)

tjena tuffingar=)

sorry om jag inte bloggat på ett tag men har inte hunnit=S eller pallat...men jag tror faktiskt ni har överlevt, eller?

Fredag:
skolan, dan gick svinbra och fort!=D Anna kom upp på media, sen stack vi ner på stan, jag skulle leta efter en vit tröja bara...jag kom hem med:
¤ en vit och en grön t-shirt från HM, helt vanliga, tråkiga men snygga ändå om man har typ smycken och så till=)
¤ en grå typ hängselklänning från Gina Tricot, ganska kort typ till mitten av låren också är de knappar fram och sen sitter de fast en svart t-shirt under, grymt snygg!=P har velat haft en sån hur länge som helst!
¤ en gräddvit typ t-shirt från Åhlens, A-linje formad, med tre knappar fram, skit söt=)
¤ en stor sjal från Lindex som är typ lila- beige- guldig=) har titta på den as länge och nu är den min!
¤ ett svart diadem och en svart hårklämma från Lindex
¤ ett par nya träningsskor, skit snygga och jag behövde de verkligen!
¤ och sen typ lite viktiga things som man inte orkar lägga pengar på men gör de ändå, som ansiktsvatten, sminkborttagningsgrejs och aceton
så nu är alla mina pengar som jag fick när jag fyllde år slut=/ eller har typ 100 spänn kvar, men är fan nöjd med de jag köpte så de är lugna fisken=P
sen på kvällen var jag ute och käkade med farsan, bror min och Julle på Bar&Kök, sen blev de bio med Johan, Jonas, Björn, Linus, Amanda, Josse, Ida, Martina och Sussi=) blev Saw4, jag hatar den! blev ju skiträdd! höll på och dö när jag skulle gå hem...fast som tur var bor jag 3 min från bion så=) men den var bra ändå...

Lördag:
ja shit...vad ska man säga? drog ner på stan och fixade en ny parfym sen drog jag hem, käkade fixade iordning mig, sen kom Ida och sen drog vi till Nordic och julgalan=)
vi serverde där, vi var 150 pers som severade typ 4500 personer....de var 40-60 åriga fulla käringar och gubbar som dansade på stolarna och golven, en nypte mig i arslet, dom skämtade, vissa skällde så in i helvete på en så jag hade lust och slå till dom, vissa fick vinglas över sig och...men de var skitkul ändå=D Martina och jag fick typ 90 pers och Ida och Alma 60, som vi skulle servera öl, cider, snaps, läsk aa de dom ville ha, skulle man ta beställning, räkna ut hur mycket de blev, få pengar av dom, springa till baren och hämta gå tillbaka, hålla reda på kvitton och växel, passa så man inte spillde ut nått eller att en full ramlade in i en=S
värst var de när man fick ett stort sällskap och alla skulle betala var för sig...
haha men de var så fult allt! de var ju massa imellan 20-40 också men liksom de var dom som var mellan 40-60 och fulla som var FULA! jag bara gick runt och as garavde ibland för de var så sjukt fult när dom dansade och snackade med en och....
vi kom dit halv tre och gick därifrån halv tolv, där imellan varken satt eller åt vi nått! jag höll på o dö när jag kom hem, var svinhungrig, as trött, svinförbannade på alla som skällt, alla dom som tyckte att dom aldrig fick beställa fast man sprang och gjorde så gott man kunde, hade ont överallt....
ett sällskap satt och sjöng sånger om mig typ: åhhhhh EEEEEEEEMELIIIIIIIIIIE ÅHHHH! osv...dom var fulast av alla, tjocka och fläsket bara slängdes upp och ner när dom dansade=S
haha men shit, skulle lungt göra om de=D man kände sig as proffsig! fick värsta tröjan och förkläddet och pennor och block och sprang grunt med bricka och severade och tog beställningar=)

nu idag ska jag bara dega, får se om de blir någon träning ikväll skulle behövas men vette fan om jag pallar=S
jaja, hörs puss&kram!

Inga kommentarer: