tisdag 20 november 2007

Klippt kaluffs är häärligt=)

nu har jag klippt mig...de blev faktiskt ganska bra, luggen blev bara lite för kort men den växer väll ut nån dag+ att man kan ju sätta upp den=) (yeeeeeh, smarta emelie) så de känns bra!
+ att nu har allt slitet och, tänkte säga grått men=S näää, så långt har jag inte kommit! fult hår försvunnit=D
bara fräscht och snyggt kvar, yeeeeh you sexy motherfire;)

de är typ lika långt som förrut, fast uppklippt och med snelugg som man kan ha som hellugg också...fast då är de liiite för lång, jag blir fan aldrig nöjd! haha jag erkänner=)

men alltså, jag satt och tänkte på en sak när hon fönade kaluffsen på mig, shit va ström de måste ha gått då! de kommer komma värsta feta elräkningen till dom=O för jag har långt och SJUKT tjockt hår, värsta överviktiga håret=S

men jaja, håret är klippt och de känns jävligt bra!
imorron blir de träning och lite plugg, känns ganska bra=)

men nu blir de att ta alla mina miljarder väskor och dra till farsan, där blir de Andra Avenyn och Desperet Housewifes och mys=)

får se om ni känner igen mig imorron om ni får syn på mig;)

puss&kram!

Inga kommentarer: