måndag 12 november 2007

En grön uppstopapd korv

idag har jag bara känt mig blä!

har sett ut som en grön uppstoppadkorv, vart svintrött, haft grafisk på morgonen med Krister som jag är rädd för, har bara glidit runt när jag vart ute och gått för dojjerna är så hala och snön med (men gillar den ändå=)) de var bajsmat på skolan, men de smakade gott=) såg bara lite...eeh, jaa och har vart tvungen och pluggat och...sen var de inge mer=) så jag känner inte för att blogga vasst idag...

hinner förresten inte blogga nåt nu, måste SPRINGA mot duschen så jag hinner jumpa in innan brorsan kommer hem från träningen och säger:
"NEEEJ, va fan emelie! jag är grymt mycket snabbar än dig, du hinner inte ens få av dig kläderna så har jag duschat klart!"

"jopp, jag måste duscha först! om jag går en min till runt här i lägenheten så kommer folket att förgiftas och dö, och de vill du väll inte?"

sug på den du...

puss&kram på er, hörs imorron!

Inga kommentarer: