söndag 11 november 2007

Jag luktar apfräscht...

...och de är snö ute=D helt färjävla bra! jag älskar snö och vintern, med snö blir allt så mycket roligare=) och jag längtar grymt mycket tills de kommer lite mera snö så att man kan:

¤ Mula folk! - fast oftast total misslyckas jag och blir mulad själv men whata häck! bara och torka bort snön och hoppa på igen
¤ Ha snöbollskrig! - muhahha, de måste jag ändå vara bäst på!
¤ Göra snö änglar - fast de är ganska tråkigt ändå, och man blir kall om arslet och mina ser bara ut som stora korvar typ...men om man lyckas blir de ganska fint=)
¤ Åka slalom och bräda - men slalom var de en miljard år sedan jag åkte så de kommer jag typ inte ihåg, och sist jag åkte bräda dog och försvann min rumpa=S men om någon känner för att lära mig slalom eller bräda så är jag fan på;)
¤ Göra snögubbar - Julle och Wilma gjord en förra helgen, den såg serra ut som att den hade en grymt farlig och ovanlig sjukdom=S not beutiful...men mina blir skitsnygga! riktiga hot babes;)
¤ Åka pulka - fy fan va kul de är! typ köra värsta racen och of course vinner jag! vem annars? och fort ska de gå och bara rakt ner!

+ miljarder saker till!

och ja, ni kanske tycker jag är barnslig but this is who i am och erkänn att de låter jävligt kul?=P

nu blir de tv, fram tills jag ska sova=) har vart och tränat och känner mig sjukt seg! hörs imorron, puss&kram!

2 kommentarer:

gaygirl sa...

jag är grym på bräda, jag kan lära dig (H)

E.J sa...

BRA=D jag längtar redan!