måndag 28 april 2008

Tjaaaaaaaa

nu har jag bränt värsta skivan
VÄRSTA OCKSÅ!
ojojoj...
den ska vi lyssna på imorron när vi åker bil
heeeel dagen mot Hjortsberga
de är lite blandat
typ som Gott & Blandat
Kicki, Bettan, Franklin min darling
och några mysiga ungdomar
mmm!


spenderade lite pengar idag också
blev en grymt snygg jacka från Hm
REA OCH ALLT!
150 pix och jag föll
AJ!
hehe...
den är blå och lite gul
hittade den hängandes på killavdelningen
och mamma, när ni ser den
försök då ge mig ett skäl till att jag inte slulle ha köpt den!
omöjligt...


sen en tröja...på rea!
snygg, grym, härlig, fantastisk och underbar
och lite annat nödvändigt...
NI VET!
babiankramar
och slempussar
glöm mig nu inte medans jag är på semester!


2 kommentarer:

Martina sa...

vem kan glömma en högljud och illaluktande gorilla som du?

E.J sa...

DEEEE, mina vänner...är en bra fråga!
men jag tror inte att du kan de iallafall...