lördag 19 april 2008

Ledsen

jag känner för att gråta!
på riktigt...
jag vet inte varför, men de känns mysko
jag har aldrig känt såhär förrut
jag känner mig dum och egoistisk
jag vill massa men vågar inte visa

utåt är det aldrig någon som tror på att jag kan vara blyg
deppig, ledsen eller nere
OCH JAG FÖRSTÅR DOM!
de är jag som dunkar dom på ryggen
säger åt dom att rycka upp sig
och drar ett spratt och tänker:
- fan, va kul jag var nu!
skrattar och råkar göra grisljudet
dom ler lite, och börjar sagt titta uppåt

men även jag kan vara nere ibland, och vilja gråta
och då gråta av andra själ än när jag garvar
eller ser Friends och If reklamen...

ska nog ta min älskare och gå till sängen nu
suga på tummen och somna...
hälsa förresten på honom!
detta är Runar mina vänner

återkommer imorron med mitt vanliga jag
och ett snyggt linne och en kjol

från Indiska som morsan och jag ska köpa

1 kommentar:

Martina sa...

men lilla gumman! var inte deppig, prata med mig!