måndag 21 april 2008

Its Monday

tjabba tjena!


solen har stekt, mitt hår har blekt
mitt liv är en lek, jag har många smek


den bjuder jag på!


Martina och jag lyckades hitta 20 pix idag på lunchen
....
eller okej
vi tiggde som lamm och till slut kom vi till Jonas
han öppnade sin plånka och gav oss sin 20:a
- och nu är jag pank!
vi ville båda kyssa honom, men skuttade istället glada ut i solskenet
och köpte glass på Mc Donalds


men han ska få tillbaka imorron
och jag erbjöd honom den sista slurken
- du kan få den!
- hehe nä tack, de är ju bara smält glass
- och lite av mitt dregel, men ta den du!
- ehh...näää, tack
- nähä, okej
*slurp, slafs, slork, schlaffs*
- mmmm!
vem kan hon vara brås på?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det heter "vem brås hon på?". Är svenska ditt första språk eller inte?

Anonym sa...

jaa, hur visste du de?!

Anonym sa...

haha fan nu hände det något äckligt :O jag läste "vem kan hon brås på?" inte "vem kan hon vara brås på?" :O Haha hjärnans under slutar aldrig förvåna :D

Martina sa...

men vi måste lämna tillbaka pengarna! juh!

Anonym sa...

jag SKA göra de IDAG!