onsdag 23 april 2008

Glassigt

tjabba!

de var en gång...

och den var sandad!

...snälla, skratta åt mig...!

- ha-ha-ha-ha döö-dööö-
DÖÖÖÖÖ EMELIE!

skämt och sido
jag har ringt om jobb idag!
de var ett trevligt fruntimmer som
svarade
och jag var riktigt trevlig tillbaka

hon tog mitt namn och nummer och lovade
att den som har hand om jobbet skulle ringa upp mig
då kände jag mig vuxen, modig och bra

hade också mega hål mitt på dagen

då roade jag mig nere på stan med glass i min mun
med några coola typer vid min sida
skådade några snygga plagg jag vill ha

glassade i solen

och gick tillslut tillbaka till skolan
när
blåsan fått talat och jag hade kris i högsta grad!

coola mig alltså...


vi höres, synes, kännes, och luktes!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad ska du jobba med?!?! :O

Martina sa...

men har hon ringt tillbaka? smell you later

Anonym sa...

de stod inte var de var för jobb utan man skulle ringa för info, så jag får väll vänta och se när hon ringer tillbaka=)