onsdag 16 april 2008

Lista

DIREKT NÄR DU LÄSER DETTA ÄR DU UTMANAD:
25 frågor om dej själv
Röker du?
- nä, jag vill inte ha svarta lungor
Snusar du?
- mm, jag älskar verkligen att ha små bajspåsar under läppen
Skolkar du?
- yes, för jag känner mig cool då
Gör du frukosten själv?
- började med de i morse
Har du suttit i rätten ?
- jaa, för att jag har kliat mig i skrevet för grovt på
en offentlig plast och sånt...NI VET!
Har du slagit ner någon?
- nää, de är jag SOM BLIR SLAGEN!
för jag är svag, s-s-v-v-aaaag, s-s-s-v-...-a-...g
Har du pussat någon av samma kön?
- thhihii aaa
Har du varit på strippklubb?
- sjuttioelva gånger ungefär
Vad gör du när du blöder näsblod?
- stoppar upp en tampong och skriker:
"MENSBLOD FRÅN NÄSAN!"
När grät du senast?
- jag gråter aldrig!
jag är STENHÅRD!
Vem kan du prata om allt med?
- jesus kristus i himlen
Har du solglasögon?
- nää men Martin har!
Skriv en mening på engelska:
- poop is good, becus, not and sun
Vem pussade du senast?
- min hand, den såg så mysig ut
Vem kramade du senast?
- min stortå
Vad är din högsta önskan just nu?
- att jag överlever utan mat hem till Amanda Fält
Vad heter ditt hårspray du använder?
- Gösta heter de, tackar som frågar
Vem gillar du?
- thihii...väääärlden och människorna!
och djuren...PEACE!
Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
- den är iallafall genomskilning
Har du string på dig just nu?
- nopp, jag kör med sån här tejp
då behöver man inga trosor
Känner du någon som heter Niklas?
- mitt ena bröst heter Niklas
Har du bärbar dator?
- nää, min sitter fast
Är du blyg?
- jaa, vågar knapp kolla på datorn
Vad tänker du på just nu?
- änglar

1 kommentar:

Martina sa...

låter härligt det :P lilla busfrö