söndag 20 april 2008

Söndag

tjena barnrumpor!

nu har man blivit en kändes
yhehehehhehes
eller inte...
men folk vi känner kommer fram och säger:
- men guuuuuud va fina alla barnen var i tidningen!
och morsan ler sitt
*hehe jaa, de är ju jag som tryckt ut dom flesta*
leende och svarar:
- jasså du såg de? va kul!

kolla bebis sidorna i ST från i lördags
så kan ni också komma fram till mig sen
VILKEN GREJ VA?!

blev förresten ingen kjol
de var någon ond människa som vart
där och tagit den sista i min storlek
HUR KAN ENS FOLK GÖRA SÅ?!
men jag hittade linnet och lite annat
så sammanlagt gick morsan och jag från Indiska
med 7 plagg för 374 pix
7 plagg = 374 pix!
fattar ni?!
de var de sjukaste...

hittade också en grymt snygg kofta/jacka på HM
grön och ljuvlig
den ska köpas när pengar haves!

sen satt vi vid kungen och smutta mjukglass i solen
alltså shit pommfritt med korv!
de var MYSIGT!

1 kommentar:

Anonym sa...

är det här jag ska säga: VA HAR DU FÅTT ETT SYSKON ELLER?