söndag 27 april 2008

En sång

tjena

vad har hänt sen sist?
ja, vad har hänt sen sist?!
hej hopp fadderallanra
ja, vad har hänt sen siiiiiiiiist?

jo, de har hänt sjukt mycket grejor
jo, de har hänt sjukt mycket grejor
hej hopp fadderallanra
jo, de har hänt sjukt mycket grejor!

men just nu känner jag mig skit
just nu har jag gråten i halsen lite var dag
hej hopp fadderallanra
just nu är jag...ledsen

men de kommer att fixa sig
de kommer att gå över
hej hopp fadderallanra
de kommer att bli bra!

och nu ska jag sluta plinka på gitarren och sjunga
ja, nu ska jag sluta plinka på gitarren och sjunga
hej hopp fadderallanra
nu SKA jag sluta plinka på gitarren och sjunga!

p-p-p-p-puuuuuss!
och en liten liten kram...om pekfingret!

2 kommentarer:

Martina sa...

åh den finaste låt jag hört på länge!! :)

E.J sa...

naaaaaaw...
- håååååhhhhhhh du ljuger så braaaaaa!
där fick du en till=D