onsdag 9 april 2008

Ett hårt slag i magen

jag ville bara visa er hur jag ser ut när jag vill vara
ett-upptryckt-face-med-påsar-under-ögonen-och-BLONT-hår figur!

idag tränade jag muskeln min
och hamnade brevid en svettig dam på 50+
hon tog i järnet och hennes mega bröst guppade i takt med musiken

själv kände jag mig värdelös och hade gråten i halsen
ville ta på mig en mörk kåpa och lyssna på dyster musik
HON VAR JU FAN STARKARE ÄN MIG!
fastän hennes bröst var lika stora som mig...

jag tänkte fånga upp henne efteråt och fråga:
- hur gör du människa?!
jag vill veta, ge mig tips!
hur ska jag bli stark och klå Kalle i armbrytning?

men hon hann sticka med sina bomber
och jag fick än en gång se mig besegrad av en 50+:are...

dom är tuffa dom brudarna

HÅRT!


4 kommentarer:

Anonym sa...

du ser ut som en mupp där faktiskt.
och hon där bakom har lysande vita tänder ;)

Anonym sa...

oja, den brudens tänder skulle jag villa ha!

Martina sa...

men både du och jag blir ju besegrade av 50 åringarna! :/ vi måste pumpa musklerna nu va!

Anonym sa...

JAAAAA, DE MÅSTE VI VERKLIGEN!
detta funkar inte...