tisdag 8 april 2008

Grönt är skönt

tjena!

idag har jag en grön kofta på mig
de har jag aldrig haft förrut...
ELLER JO!
när jag gick i 7:an och hade min hippieperiod

men de är synd, grönt är så fint
jag har mycket färger i min gadda men inte grönt

men har man inte de så har man inte
och då gör man som indianerna
drar hem till Martina, fiser lite i hennes soffa
sneglar på hennes gadda och tillsist tar
man mod till sig och snappar åt sig
lite kläder som man sedan smyger ut med

nu när Filipha inte bor i Sundsvall längre
har Martina fått ta över
de är ungefär så jag jobbar
jag är en fattiglapp...
gammal...
och sjuk...
*host, host, hoooooooost*
- kan du vara snäll och ge mig en näsduk?
snoret rinner så förfärligt och jag har inga krafter kvar...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har typ bara gröna kläder i min garderob :P. Jag tänkte häromdan att en annan färg kunde också vara trevligt ju...

Martina sa...

haha din hippieperiod tillhör den gamla goda tiden. ska fan se om jag hittar någon bild på dig då! ska lägga upp den överralt, bdb, bloggen, skolan och i matsalen :D haha

emelie då! inte trodde jag att du skulle sjunka så lågt och ta mina kläder! :P fast det är lungt, bara om jag får göra tillbaka i din icke soffa.

Anonym sa...

emma:
haha jag vet!=P

martina:
mm visst gör den?!
jag vill se dom korten då...