söndag 9 mars 2008

Nej jag är inte arg...bara SVINFÖRBANNAD!

FOOOOOOLK!

ni glömmer ju Luuk...

alla jag känner kollar på
Melodofestivalen för
att tjecka in Björn men inte jag
jag kollar för att kunna sitta och
sjunga stämmor till alla låtar
dansa några snygga moves som
jag bjussar på och blir
kvällens stjärna bland folket
de är ungefär så jag alltid arbetar!




meeeeeen, också för att kunna låta mina ögon njuta
av mannen, grabben och tuffingen
daradamdamdamdaaaaam...
LUUK!
han är faktiskt bättre än Björn...

igår spelade KentEon och jag är arg som ett bi!
känner för att riva av lite hår, kasta de på marken, stampa hårt och länge
ge igen på den som svettade ner tvålen i badrummet genom att gör de själv
fast mina svettpärlor är INTE att leka med
kanske skrika några fula ord och sedan kasta några slemloskor från min hals
JAG HADE JU OCKSÅ VELAT VART DÄR OCH SETT DOM!

faaaast, jag får ju se dom i sommar med jordens mest tuffaste
(på riktigt) människor
Ella och EmmaPeace And Love
de kommer vara en miljard gånger bättre drag och fart
roligare och grymmar än piss Eon

hej då!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha lätt att det kommer vara grymmare att se dom med oss än med några norrmän. eller jaa sånna som bor hos dig.. män i norr.. Nordman typ.. inte så kul kanske

Anonym sa...

HAHHAHA!
de kommer de lätt att vara=D