söndag 9 mars 2008

En annan del av köping


idag var de sista programmet av
En Annan Del Av Köping
jag har sett varenda program sen de började förra året
jag borde få pris!

jag vill ha båda säsongerna, GRATIS!
och som alltid när jag ser det sitter morsan och jag och gråter samtidigt som vi skrattar
de ser fult och hemskt ut, och jag är glad att vi inte blir filmade i smyg och att de visas för hela Sundsvall som ett timmes program en gång i veckan

fast förresten de skulle fan vara nått!
tänk er att få se mig och mitt liv
höra min röst, min ljuva stämma, mina ord och mitt skratt
när jag blir arg, dansar mina moves, går på toa
duschar och dricker mjölk, rapar och släpper mig
är mig själv och fixar frillan
OCH ALLT ANNAT TREVLIGT!
de skulle väl vara nått va?!

nu måste jag sova
imorron är det skola och jag måste förbereda mig på att få ett
och annat strängt ord av både en och två...tre lärare
+ en spruta i armen

puss&godnatt!

Inga kommentarer: