tisdag 4 mars 2008

Hur kan ni tro nått sånt?!

- VA?!
jag fattar inte, trodde du att, liksom så
nä men vad då? att jag skulle, haha nu har du allt
men...
...att jag skulle ha glömt bort er?
GLÖMT BORT ER!?
går inte...
ni kanske inte tror de, men jag är beroende av denna blogg + er . SLUT!
och för er som inte fattat de ännu, så veckorna jag är hos farsan blir de lite blogg för han har inget bredband och datorn
hakar upp sig och segar så nå kollosalt!

BRA! då har vi rett ut de...

idag har jag kännt mig som en nyponros för första gången i mitt liv
var och tränade en timme med en fisk
sedan GICK jag från Nacksta hem till mor min vid brandstation
de var kallt och snö ute
snoret rann från näbben, jag var röd om både kinderna och näbben
när jag kom hem kände jag mig fräsch och som en nyponros
HÄRLIGT MED LITE PROMMIS SÅDÄR PÅ KVÄLLSLVISTEN
ELLERHUR!?
puss&godnatt!

Inga kommentarer: