onsdag 7 maj 2008

Mmm...

...damen från jobbet jag ringde
på för någon vecka sen ringde idag
hon ringde med dolt nummer
jag var övertygade om att de var farsan
så jag lägger på en rökig, bruna bönor

med fläsk röst och svarar soft:
- men tjaaaaaaaaa!

- ja hej, jag heter Maria och ringer från blablalbba
är de Emelie Johansson?

I mitt huvud:
- VAAA?!
shit fel...
okej, låt trevlig, framåt och...rar nu
rar? RAR?!
ta bara bort fläsk rösten
- ...aa-aa, ööö

SKÄRP DIG!
hon frågade om ditt namn
inte alfabetet!
- yees, de är jag
heej!


hon vill intervjua mig imorron 16:20
då ska jag nog vara rar
också måste jag visa att även jag kan vara småvuxen
undra om jag kan de?
de kan jag nog, jag kan allt!
till och med stå på händer
........
okej då, de kan jag inte


nu måste jag kissa och sen blir de Greys
snussssiflufffissspuuuuuuuff
blööööö

Inga kommentarer: