lördag 22 mars 2008

L-L-Lööördag

funderar på att kanske be Wilma att stå på mig
springar en runda på magen min och stampa några steppo steg
känns som att de skulle behövas nu!
måste lätta på trycket...


sen skulle jag behöva en hink med färg och färg håret
har en utväxt som heter: "SKITFUL!"
de var ett fint namn, undra vem som gett han de namnet?


inatt har jag sovit med pojken, och han va snäll
inget mosat tryne eller hjärnceller som dog pågrund av
att han drämde en arm i huvudet på mig
det kändes bra, kan jag tänka normalt idag med
kanske till och med komma på nått fiffigt och utföra ett under!
WOOOW!


usch...jag får honom att låta som en hemsk man att sova med!
DET ÄR HAN VERKLIGEN INTE!


nu ska jag ta bort luddet mellan tårna
och kolla när Anna kommer hit imorron
DE ÄR PÅ TIDEN ATT HON OCH JAG TAR ETT SNACK ELLER TVÅ
OCH KÄKAR GLASS!
vi hörs senare

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är det verkligen :O
Men jag har ingen aning om när jag kommer O.o
haha snygg bild föresten ^^ min säng<3

Anonym sa...

mitt i natten som vanligt tror jag!
mm visst är den?
känner att jag var verkligen på toppen då=P

Anonym sa...

men alltså, jag fattar inte ens hur du kan ha pojkvän om du håller på med ludd mellan tårna och sånt äckligt :/

Anonym sa...

FRÅGA HONOM!
tydligen är de nått hos mig han tänder på och som får honom att stå ut med mig